Sügise Positiiv 58/2024 on valmis!
Kevadsuvised reisid on muutunud mälestusteks. Igale poole ise jõua, kuid tugitoolireisija saab rännuelamusi kogeda ka teiste reisipilte vaadates ja seiklustest lugedes. Tarmo Rätsep külastas Ameerika Ühendriikide rahvusparke ning jagab meiega muljetavaldavaid vaateid ja looduse kujundatud ürgseid maastikke.
Septembris toimub kunstimess „Foto Tallinn 2024”. Näitused ja -messid on alati põnevad uurimisretked kunstnike sisemaastikel või stimuleerivad ajutreeningud nende ühiskonnakriitilisi projekte tõlgendades.
Olev Mihkelmaa proovib oma fotograafilise uurimusega leida vastust küsimusele, kas vaimulikuamet on tavaline töökoht või mõjutab see suures osas kogu tema elu. Anneli Ivaste kirjutab multimeediakunstnikust Ryoji Ikedast, kelle loodud audiovisuaalsed universumid haaravad endasse ja meelitavad vaataja kunstniku loodud aegruumi. Ülo Pikkov arutleb perspektiivi muutusest tänapäeva pildiruumis.
Annika Haas analüüsib keha kujutamist nüüdiskunstis fotomuuseumi väljapaneku „Keha” näitel.
Kui erinevalt mõjuvad meeltele värviline ja mustvalge foto, kuigi pildistatud on sama piirkonda, näeme Peggy Herbeau värvilisest ja Christopher Fillieule’i mustvalgest fotoseeriast, mis on pildistatud Rhodose saarel.
Heleliis Hõim räägib intervjuus, kuidas valmivad tema eri kunstimeediume ühendavad näitused ning peegelduvad tema uues loomingus Ladina-Ameerika kunstiresidentuuris tekkinud mõtted ja kohati vastuolulised tunded.
Laura Arum-Lääts seikles Bangkoki kanalitel ning pildistas sealset värvi- ja kontrastiderohket elukeskkonda.
Kaisa Nele Hendla avardas oma teemade piire fotograafina ning muutis nähtavaks ja veidi unenäoliseks tööstuslinna Maardu näo.