Kevade Positiiv 44/2021 on valmis!
Kevade Positiivis kutsume kaasa mõtlema varju ja valguse teemal nii fotograafiale tavapärases suunas kui ka laiemalt varjus olemise, varjamise, liigse valguse ja valgustamise-selgitamise võtmes.
Heikki Leis on jäädvustanud renoveerimiskiledesse varjunud hooneid ja arutleb, mis juhtuks, kui kestad jääksidki majadele ümber ja valminud tõde oleneks igaühe kujutlusvõimest. Erik Hõimu seeria „Valguse tee, Lohkva” vaatleb Eestis enim valgusreostust tekitavat üksikobjekti, Luunja kasvuhooneid ja selle ümbrusse kerkivat elamurajooni. Jaak Kikas on pildistanud enda pööningu aknast eri aastaaegade valgust vaiksel kodutänaval.
Ülo Pikkov on sukeldunud suurandmete analüüsi valdkonda ja mõtiskleb, mis värvi võiks olla kogu maailma fotopärand.
Pärnu fotorühmitus F8 on kokku kogunud oma liikmete erinevad nägemused praegusest nihkes maailmast.
Näitame valikut fotoinimeste mööduva aasta emotsioonidest, mis olid väljas Loovgraafi ja Positiivi korraldatud väljapanekul.
Itaalia fotograafile Luca Bertile meeldib rännata Ida-Euroopa ja Põhjamaade riikides vana plaatkaameraga ning portreteerida maapiirkonna elanikke. Ülle Saatmäe fotoreportaaž kutsub vaataja osalema ühe vana suitsusauna kütmises.
Kunstiteadlane Mareli Reinhold analüüsib Flo Kasearu näitust „Elust välja lõigatud”, mis käsitleb koduvägivalla teemat. Kunstnikepaar Mari Saarepera ja Tauri Mae peavad toimiva koostöö retseptiks võrdsuse ideoloogiat ja head absurditaju.
Brit Kikase fotoprojekt „Corpora prima” kutsub kaasa mõtlema inimese kehaga seotud piiride ja lubatuse, julguse ja mängurõõmu teemal. Laura Laasik on oma uurimuse objektiks valinud teki kui universaalse eseme, mis pakub soojust ja turvatunnet.